Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Želite na splet in mobilnike?

Zmagovalci in poraženci se bodo odločali tudi na podlagi sposobnosti in prilagodljivosti digitalni dobi.

PIRS

Vpis podjetja

Predstavitev podjetja

Osnova za razširjen vpis

od
30€
na leto

RAZŠIRJEN VPIS

Vpis podjetja

Predstavitev podjetja

7 vpisov

240€
na leto

RAZŠIRJEN VPIS +

Vpis podjetja

Predstavitev podjetja

21 vpisov

480€
na leto
Vse cene so v EUR in brez DDV. Stopnja DDV je 22%
Cena Pirs razširjenega vpisa = Predstavitev v Pirsu + Razširjen vpis
Kaj je razširjen vpis?
Razširjen vpis omogoča vpis podjetja z enakimi podatki v več baz, imenikov, omrežij in navigacij na enem mestu. Na tem področju sodelujemo s podjetjem Uberall, ki je vodilni ponudnik v Evropi.
Kaj so koristi razširjenega vpisa?
Glavna korist je, da podjetje z eno potezo vpišemo v ogromno različnih platform. S tem dosežete veliko število strank na različnih napravah in aplikacijah.
Kakšne so prednosti razširjenega vpisa?
Največja prednost je doseg največjega možnega števila strank prek enega samega vpisa. Predstavljajte si, koliko časa in znanj bi potrebovali za posamezne vpise.
Druga prednost je vpis enakih podatkov. Na več mestih, ko se pojavljate, večjo kredibilnost ima vaše podjetje pri SEO optimizaciji oz. vas višje uvršča v iskalnikih. 
Tretja prednost je to, da je razširjen vpis najboljša alternativa klasičnemu lokalnemu oglaševanju. To pa zato, ker vas najdejo tiste stranke, ki vas potrebujejo, kjerkoli in kadarkoli. Pri klasičnem oglaševanju pa nagovarjate neprepričane stranke z enkratnim oglasom. Oglejte si primerjavo med tradicicionalnim in digitalnim oglaševanjem v članku "Ali sploh potrebujem digitalni marketing?".
Četrta prednost je, da vse vpise urejate in upravljate na enem mestu. 
Kakšne so prednosti vpisov v tuje imenike in aplikacije (Tupalo, Infobel, Opendi ...)?
Največja prednost je ta, da so to imeniki, ki imajo veliko kredibilnost pri iskalnikih kot je Google. Zato se vaše podjetje višje uvršča pri iskalnikih.
Prednost je tudi ta, da so te imeniki prisotni povsod po svetu in imajo veliko uporabnikov. Zato jih uporabljajo tudi tujci, ki pridejo v Slovenijo.
Kateri odatki iz Pirsa so na voljo za razširjen vpis?
Za razširjen vpis so na voljo podatki iz Pirsa:
  • naziv
  • naslov in dodaten opis naslova
  • telefon
  • faks
  • mobilni telefon
  • delovni čas
  • spletna stran
  • e-naslov
  • kategorije (do 5)
  • ključne besede (do 10)
  • logotip
  • oglasno sporočilo (kratka predstavitev 200 znakov)
  • predstavitev podjetja (tekst 1000 znakov)
  • slike (do 5)
  • povezave videa z Youtube ali Vimeo (video + 255 znakov)
  • povezave v družbena omrežja Facebook, Google+ in Foursquare
Je potreben vpis v Pirs za razširjen vpis?
Pirs je baza iz katere razširjen vpis črpa podatke. Več, ko imate podatkov v Pirsu, več jih bo na voljo za razširjen vpis. Npr. če v Pirsu objavite delovni čas, logotip, ključne bsesede, dodatne izdelke in storitve, bodo te na voljo za razširjen vpis. 
Ali lahko kupim samo razširjen vpis?
Za nakup razširjenega vpisa morate imeti vpis tudi v Pirs. Lahko pa v Pirsu zakupite osnovni vpis (brez logotipa ...) in si dodatne podatke za razširjen vpis dodate sami prek spleta.
Ali lahko posodobim podatke?
Da, podatke lahko kadarkoli brezplačno posodobite prek spleta ali pa nam spremembe pošljete na info@pirs.si.
Kako je s prikazovanjem podatkov na različnih platformah razširjenega vpisa?
Platform je veliko in vsaka izmed njih črpa drugačne podatke. Vidnost podatkov na različnih platformah odvisna od tega, katere podatke uporabljajo, časa posodobitve podatkov ...
Kakšna je razlika med "Razširjenim" in "Razširjenim+" vpisom?
Ona paketa vsebujeta enako število digitalnih platform. V paketu "Razširjen vpis+" pa je na voljo še modul, s katerim lahko dodajate aktualnosti in ugodnosti, ki se zrcalijo na določene platforme.
Menite, da je razširjen vpis predrag?
Digitalni marketing je nekajkrat učinkovitejši od tradicionalnega oglaševanja. Vedno več je uporabnikov na spletu in mobilnikih, ki iščejo lokalno, ker želijo najti ponudnika, ga poklicati, obiskati in kupiti. 
Ste že kdaj oglaševali v časopisu, reviji ipd? Takšen oglas ni bil ravno poceni, viden pa je bil določen čas ali celo samo enkrat. Razširjen vpis pa omogoča, da vas stranke najdejo, ko vas potrebujejo 24 ur na dan, 7 dni v tednu , 365 dni na leto. Najdejo vas na različnih aplikacijah, družbenih omrežjih, navigacijah ...
Razširjen vpis omogoča vpis v ogromno platform naenkrat. Tako npr. razširjen vpis omogoča vpis v 22 platform za 228 € na leto, kar je 10,36 € na posamezno platformo za celo leto.
Kaj se zgodi, če že imamo vpisano podjetje v Facebook?
Če že imate Facebook stran podjetja (imate navedeno lokacijo), podatkov ne moremo sinhronizirati. Vi še naprej imate pravice urejanja vaše Facebook strani.
Kaj se zgodi, če nimamo vpisano podjetje v Facebook?
V tem primeru mi ustvarimo Facebook poslovno stran podjetja. Za stran lahko vi tudi kadarkoli zahtevate pravice urajenja.
Kaj se zgodi, če že imamo verificirano stran podjetja v Google My Business?
Če že imate Google My Business stran podjetja, podatkov ne moremo sinhronizirati. Pravice urejanja imate samo vi.
Kakšne so koristi razširjenega vpisa, če nimamo spletne strani?
Kadar govorimo o majhnih lokalnih podjetjih z eno osnovno dejavnostjo, je zanje lahko dovolj tudi razširjen vpis. Na ta način jih stranke najdejo na različnih aplikacijah, navigacijah in družbenih omrežjih. S tem stranke izvedo, o njih dovolj (kdo so, kje so, kaj počnejo in kako do njih). Spletna stran je primerna za podjetja, ki želijo večjo prepoznavnost, imajo več izdelkov in storitev, ki jih želijo predstaviti in pokazati.
Je dovolj, da nas najdejo na Googlu?
Vsekakor je eden izmed najpomembnejših načinov, kako do strank, to, da vas najdejo na Googlu. A stranke danes za iskanje poleg Googla uporabljajo še različne aplikacije, navigacije in družbena omrežja. Na več mestih je podjetje vpisano, večkrat ga najdejo. Poleg tega pa večkratni vpisi prispevajo k višjemu rangiranju spletne strani v iskalnikih (NAP konsistentnost).
V čem se razlikuje razširjen vpis od oglaševanja?
Stranke vedno manj verjamejo tradicionalnemu oglaševanju. Velikokrat oglase v množici le teh sploh več ne opazijo. Splet in mobilniki pa jim omogočajo, da poiščejo ponudnika, ko potrebujejo izdelek in storitev. Ko so zainteresirane, poiščejo najbližje ponudnike (lokalno iskanje), preverijo, kaj o njih menijo ostale stranke (ocene in mnenja strank) in navežejo kontakt.